Sprievodca nákupom

Milí zákazníci!

Pre lepšiu orientáciu a rýchlejší nákup sme pre vás pripravili tohto sprievodcu nákupom. Tu nájdete návod pre vyhľadávanie produktov, vytvorenie a odoslanie objednávky a aj to, ako postupovať v prípade odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie.

Ako objednať tovar?

Tovar si objednáte jednoducho niekoľkými spôsobmi:

Ak ste sa rozhodli kúpiť tovar prostredníctvom našej webovej stránky, pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ktorý vás prevedie celým procesom objednávky v niekoľkých krokoch.

  • Ako vyhľadávať tovar
  • Prečo si vytvoriť konto
  • Ako sa prihlásiť
  • Ako získať zľavový kód
  • Ako zistiť dostupnosť tovaru na sklade
  • Ako zaplatiť

Ako vyhľadávať tovar

Tovar v našom internetovom obchode vyhľadáte jednoducho prostredníctvom kategórie, veku dieťaťa aj podľa značky výrobcu. Ak máte jasnejšiu predstavu o tom, čo chcete kúpiť, využite možnosť vyhľadávania podľa názvu alebo typu produktu.

Hľadáte tip na darček? Nechajte sa inšpirovať našimi blogmi. Alebo si pozrite naše aktuálne akcie.

Neviete sa rozhodnúť? Kontaktujte nás, a my vám podaríme! Využiť môžete telefónne číslo +421 944 627 725, e-mail info@trendy-mama.sk, alebo nás kontaktujte cez našu Facebook stránku Trendymamask.

Prečo si vytvoriť konto

Registrácia na našom e-shope trvá len pár sekúnd a výrazne zrýchli a zjednoduší vaše súčasné a budúce vytváranie objednávky. Pre registráciu kliknite vpravo hore na “Prihlásenie / Registrácia” a vyplňte svoje údaje. Tie budú použité na vybavenie objednávok a vytvorenie nákupného dokladu, faktúry. Vaše údaje sú u nás v bezpečí a rešpektujeme vaše súkromie. Informácie neposkytujeme tretím stranám.

Registrácia nie je pre vytvorenie objednávky povinná, no ušetrí vám čas pri budúcich objednávkach. Zároveň budete informovaný o aktuálnych zľavách, darčekoch k nákupom a nových produktoch.

Ako sa prihlásiť

Do svojho konta sa prihlásite cez “Prihlásenie / Registrácia" vpravo hore, vyplňte svoje prihlasovacie meno a heslo a kliknite na tlačidlo "Prihlásenie." Prihlásiť sa môžete aj pri samotnom procese objednávky v časti Dodacie údaje.

Ako získať zľavový kód

Získať ho môžete sledovaním nášho internetového obchodu alebo cez Facebook. Platnosť zľavového kódu je ohraničená ponukou.

Kód zadávate pri vytváraní objednávky a môžete ho použiť iba jedenkrát. Zľavový kód sa považuje za použitý, až keď je objednávka odoslaná na spracovanie. Zľavový kód vložíte v prvom kroku pri vytváraní objednávky.

Ako zistiť dostupnosť tovaru na sklade

V náhľade produktu je informácia, či sa produkt nachádza na sklade. V ojedinelých prípadoch, napríklad v predvianočnom období, sa môže stať, že viacero zákazníkov kúpi ten istý tovar a minú sa nám skladové zásoby. Aktuálny stav si môžete overiť aj na našich telefónnej linke +421 944 627 725.

Ako zaplatiť

Platiť v našom internetovom obchode môžete niekoľký spôsobmi: prevodom na bankový účet, kartou online alebo v hotovosti na dobierku alebo pri osobnom odbere. Spôsob platby si zvolíte pri vytváraní objednávky, kde sa vám výška poštovného automaticky vypočíta.

Výber tovaru

Hľadáte pomôcky na dojčenie, kúpanie, kŕmenie a výrobky, ktoré vám uľahčia starostlivosť o vaše dieťa? V našom internetovom obchode Trendy mama nájdete dizajnové výrobky v štýlových farbách prémiových svetových výrobcov. Výrobcovia našich produktov kladú dôraz na inovatívne riešenia pri vývoji svojich produktov a spĺňajú najprísnejšie požiadavky na kvalitu.

Zariaďujete detskú izbu? Vyberte si z našej ponuky nábytok do detskej izby, detský kočík, hračky a oblečenie pre bábätká.

Urobte radosť aj sebe a potešte sa štýlovou kabelkou, či módnymi doplnkami.

Hľadáte darček ? Zavolajte nám na naše telefónne číslo +421 944 627 725, zašlite nám email na info@trendy-mama.sk, prípadne nás kontaktujte cez Facebook stránku trendymamask. Radi vám pomôžeme s výberom tej správnej hračky a s nákupom!

Tovar vo výpredaji

Naším zákazníkom sa usilujeme ponúkať kvalitný tovar za výhodné ceny. Preto u nás vždy nájdete atraktívne zľavy. Chcete potešiť svojho drobca a zároveň ušetriť? Pozrite si naše aktuálne akcie.

 

Chcem tovar vrátiť, ako na to?

Kontrola zásielky

Zásielku pri prevzatí skontrolujte. Viditeľne poškodený tovar nepreberajte a s kuriérom spíšte protokol o poškodení. Zašlite nám, prosím, následne email o tom, že vám bola doručená poškodená zásielka. Obsah doručenej zásielky po prevzatí skontrolujte ihneď alebo najneskôr do 24 hodín. Chýbajúce časti, alebo vo vnútri poškodený tovar je potrebné bezodkladne nahlásiť predávajúcemu e-mailom na info@trendy-mama.sk alebo telefonicky na čísle +421 944 627 725. Reklamácia z dôvodu nekompletnosti alebo poškodenia zásielky po tejto lehote nebude akceptovaná.

Odstúpenie od zmluvy

Ako kupujúci – spotrebiteľ môžete bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z.z.. Viac o odstúpení od zmluvy a postup nájdete na stránke odstúpenie od zmluvy.

Reklamácie

Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru a trvá 24 mesiacov, počas ktorých môžete tovar reklamovať. Prečítajte si reklamačný poriadok pre viac informácií o podmienkach reklamácie. Pre urýchlenie vybavovania vašej reklamácie použite reklamačný formulár.