Najčastejšie kladené otázky

Registrácie a objednávky


Ako môžem tovar objednať?

V internetovom obchode www.trendy-mama.sk
emailom : info@trendy-mama.sk
telefonicky : +421 944 627 725
sms : +421 904 801 759

Musím pri osobnom odbere robiť objednávku cez eshop?

Nie, stačí ak prídete a vyberiete si priamo na mieste, tovar je vyložený.

Aké výhody má registrovaný zákazník?

Dostáva špecialne ponuky prostredníctvom newslettra. Vybrané produkty za nákupné ceny pre podporu predaja.

Nedarí sa mi objednať tovar online cez internet. Ako mám postupovať?

Stačí nás telefonicky kontaktovať na tel. čísle +421 944 627 725 alebo +421 904 801 759 a spraviť objednávku telefonicky. Objednávať môžete aj formou emailu na e-mailovú adresu info@trendy-mama.sk alebo sms, nezabudnite však prosím uviesť všetky kontaktné údaje (meno, adresa, telefónne číslo, email).

Doručenie tovaru


Kedy dostanem tovar?

Objednávky prijaté do 16.00 sú ešte v daný deň vyskladnené a v nasledujúci pracovný deň doručené, ak je tovar na sklade. V prípade, ak momentálne nejaký tovar nie je na sklade, budeme vás ihneď emailom alebo telefonicky informovať o najbližšom termíne dodania, prípadne ponúkneme podobný tovar.

Koľko zaplatím za doručenie?

Vložte produkt do košíka a zobrazí sa vám poštovné. Počas akcií máme od určitej ceny objednávky poštovné zadarmo.

Kam mi doručí kuriér zásielku?

Zásielka bude doručená na adresu uvedenú v objednávke ako doručovacia adresa. Spravidla vám kuriér doručí balík pred prvé vchodové dvere.

Urobil som si dve alebo viacero samostatných objednávok. Môžete ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke, aby som poštovné platil iba raz?

Áno, objednávky vám spojíme, kým nebola predošlá objednávka už odoslaná.

Môže tovar prevziať aj osoba, ktorá nie je adresátom?

Áno, samozrejme. Vašu zásielku môže vyzdvihnúť aj vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy kuriérom, stačí telefonicky oznámiť kuriérovi, kde a kto zásielku preberie.

Koľko dní je môj balík u kuriéra?

Váš balík zotrvá u kuriéra po dobu 5 dní od dátumu odoslania. Po uplynutí tejto doby je zásielka automaticky zasielaná späť na našu adresu.

Reklamácie tovaru


Čo ak je zásielka poškodená pri preberaní?

Ak zistíte, že zásielka je poškodená treba spísať protokol o poškodení s kuriérom a zaslať nám email, že vám bol doručený poškodený tovar.

Postačí mi doklad o kúpe pri reklamácii?

Áno, postačí.

Kde si môžem uplatniť záručnú opravu?

Všetky záručné opravy si môžete uplatniť u nás.

Zľavový kupón na tovar


Kam mám napísať získaný zľavový kupón?

Kód sa zadáva iba jedenkrát a považuje sa za použitý, až keď je objednávka odoslaná na spracovanie.

Zľavový kupón je potrebné napísať do tohto políčka v časti Košík:

Políčko na vkladanie zľavového kódu